Tänään ryhdistäydyin. Heräsin aamulla siihen aikaan, kun lähiaikoina olen mennyt nukkumaan.
Kävin koululla, eihän siellä tietenkään minulle mitään kursseja enää ollut, kun olen kerran aikaisemmin tänä vuonna siellä ollut. Sain sovittua itselleni työhaastattelun, siellä olin edustavana, ah niin nättinä, silmä mustana. Mutta ei haittaa, koska sain työharjoittelupaikan. Eli valmistun siis keväällä 2006, loistavaa!

Sain vakuutusasioitakin hoidettua, auto nyt meni lunastukseen, ja toivottavasti saan siitä vielä jotain rahojakin. Kävin töissä ja toisellakin työpaikalla kävin näyttäytymässä. Pelottavaa, että koko iso firma tietää minun ajaneen ulos. No tosin, työkaverini eivät ole sitä tuppusuisinta tyyppiä.

Rahaa kului kuin huomaamatta reilu sata euroa, en oikein vieläkään ymmärrä mihin. Jos en missään muussa ole hyvä, niin ainakin elämisessä yli varojeni.
Ilta kului rattoisasti kaverin sohvalla kuunnellen drum'n'bass:a, pidän siitä hetki hetkeltä enemmän.
Olen tässä viimeiset pari tuntia tehnyt Freehandillä cv:täni. Alkaa menemään hermo, kun kone vetelee viimeisiään, eikä oikein jaksa Freehandiä pyörittää.

On äärettömän kiva huomata, että olen jopa saanut jotakin aikaiseksi tänään, olen tyytyväinen itseeni tällä hetkellä, mitenköhän kauan tätä jatkuu? 
Tälläistäkö on normaalin elämänrytmin omaavan ihmisen jokapäiväinen elämä?