Olen kotiutunut. Paivat vain katoavat johonkin ja minulla on kotoisa olo istuessani hostellin aulassa ihmisten kanssa, joista en tieda mitaan, mutta jaan heidan kanssaan kaiken aikani. Suurista kaiuttimista kuuluu miesaani kysyen "Is there anyboby out there". Minulla ei ole kiire minnekaan.
Vihdoin kun olen loytanyt paikkani, minun taytyy lahtea. Haluan lahtea, mutta on saali lahtea nyt kun kaikki on taalla hyvin. En haluaisi jattaa ystaviani jotka olen juuri oppinut tuntemaan. Ehka matkallani ikavoin heita, tai en muista heita enaa huomispaivana.
Olen mukavia kokemuksia rikkaampi, yollisia keskusteluja tuntien itsensa niin pieneksi valtavan poydan aaressa, lamminta tuulta sen puhaltaessa sisaan valtavista ikkunoista, tuttua makeaa tuoksua pyykkituvassa iltaisin, keittion vilinaa illallisaikaan, kitaratuokioita kaytavalla.

Mutta haluan nahda taman maan luonnonkauneuden. Sisallani palaa tuli, minun on pakko paasta jatkamaan matkaani. Haluan nahda mita kohtalo eteeni tuo.
Taalla oli mukavaa ne pienet hetket, mutta nyt on aika uusien kokemusten. Minut on luotu lahtemaan.

*
Perth, Australia
Paikallista aikaa 22.25
Suomen aikaa 15.25
*