Yhdeksan kuukautta minulle hyvin tarkean ihmisen kuolemasta.
Yhdeksan kuukautta selibaattini alkamisesta.

Oli iho toista ihoa vasten, oli kauniit hetket. Muutama tunti sen jalkeen han kuoli. Jatti minuun arvet.
On kulunut yhdeksan kuukautta, olen kai unohtanut. Mutta enaa en voi paastaa ihoa ihoni lahelle.
Se sattuu liikaa, toisen ihmisen iho on kuin polttava kekale, se merkkaa minut itselleen.
En halua enaa kenenkaan merkkaavan minua, minut on merkattu.

Monesti olen yrittanyt kuukausien aikana paastaa ihmisen lahelle, mutta valillemme nousee muuri, en saa muuria murrettua. Olen ollut kylma, joskus jopa tahdittoman raaka, mutta en kykene heille sita kertomaan. Pyydan heilta kaikilta anteeksi.

Ehka jonakin paivana joku onnistuu muurini sortamaan.

"En kadu ketaan niista joita syliini suljin heita sentaan rakastin
itken kaikkia niita joiden ohitse kuljin
joita vaistin ja pakenin

Silla aina kun ihmisen lahelle paastin loysin lahelle itsekin
mutta jos itseani varjelin ja saastelin
heti eksyin ja palelin"

Timo Rautiainen Trio Niskalaukaus, Lintu

*
Pilvista +26
Paikallista aikaa 23.35
Suomen aikaa 00.35
*